STOP WHO-paktum!

(2.0 Javított változat a képeket ill. az eredeti angolnyelvű dokumentumokat és a magyar fordítást is tartalmazza!)

JAVASLAT 

WHO / IHR* nemzetközi szerződés tervezettel kapcsolatos

SÜRGŐS

magyar kormányzati intézkedésekhez

2023. November 13.

( *Megj : IHR nem egyenlő a pandemia szerződéssel )

Source Documents of WHO :

The International Health Regulations (1969) https://apps.who.int/iris/bitstream/handle/10665/85816/Official_record176_eng.pdf?sequence=1&isAllowed=y

The International Health Regulations (1981) https://apps.who.int/iris/bitstream/handle/10665/96616/9241580070.pdf?sequence=1&isAllowed=y

The International Health Regulations (2005) Original Edition (pages 27-81) https://apps.who.int/gb/ebwha/pdf_files/WHA58-REC1/english/A58_2005_REC1-en.pdf

The International Health Regulations (2005) Second Edition https://www.afro.who.int/sites/default/files/2017-06/international_health_regulations_2005.pdf

The International Health Regulations (2005) Third Edition https://www.who.int/publications/i/item/9789241580496

The proposed amendments to the International Health Regulations submitted on May 24, 2022 https://apps.who.int/gb/ebwha/pdf_files/WHA75/A75_ACONF7-en.pdf

The amendments to the International Health Regulations that were adopted on May 27, 2022 https://apps.who.int/gb/ebwha/pdf_files/WHA75/A75_ACONF7Rev1-en.pdf

Article-by-Article compilation of proposed amendments to the International Health Regulations (2005) submitted in accordance with decision WHA75(9) (2022) https://apps.who.int/gb/wgihr/pdf_files/wgihr2/A_WGIHR2_7-en.pdf

Proposed amendments to the International Health Regulations (2005) submitted in accordance with decision WHA75(9) (2022) https://apps.who.int/gb/wgihr/pdf_files/wgihr2/A_WGIHR2_6-en.pdf

The Final Report of the International Health Regulations Review Committee https://apps.who.int/gb/wgihr/pdf_files/wgihr2/A_WGIHR2_5-en.pdf

Official World Health Organization Web Pages

The Working Group for Amendments to the International Health Regulations (WGIHR) https://apps.who.int/gb/wgihr/index.html

The International Health Regulations Review Committee (IHRRC)

https://www.who.int/teams/ihr/ihr-review-committees/review-committee-regarding-amendments-to-the-internationalhealth-regulations-%282005%29

WHO céljai

1.    A WHO ugyan 1948-ban a nemzetek együttműködésén alapuló tanácsadó szervezetként indult, az ENSZ keretein belul, de mára egy 85%-ban magán-finanszirozasú hatalmas magán-érdekérvényesitő szervezetté vált. Jelenleg mindossze 15%-ban független, míg 85%-ban a magántőke érdekeit szolgálja. Legnagyobb finanszirozója a magáncégek közül a Bill es Melinda Gates Alapitvany valamint gyógyszeriparban érdekelt cégek.

2.    A WHO igazgatója Tedros Gebrejesus, egy etióp terrorizmushoz köthető szervezet volt vezetője, aki jelenleg népirtás és egyeb vádakkal feljelentés alatt áll.

3.    A WHO jelenlegi átalakitási folyamatának a végső célja a WHO-nak tanacsadoi szervezetbol a nemzeti kormanyok fölötti hatalom átvetelére és egy globalis hatalom gyakorlasara alkalmas Világkormannya valo átalakitása, különféle egészsegugyi, környezetvédelmi es egyéb indokokra hivatkozva (One Health, Agenda 2030).

4.    A WHO ezentúl nem javaslatokat, hanem kötelezően végrehajtandó utasitásokat akar majd adni a világ összes kormányának. Ezek az utasítások a jövőben nem csak az egészsegügyre, járványügyre, hanem gyakorlatilag minden területre kiterjednének, a WHO sajat dokumentumainak tartalma szerint: honvédelem, ipar, mezőgazdaság, pénzügyek, vízgazdalkodás, élelmiszeripar, oktatás, energiaellátás, lakhatás, közlekedés, kommunikació, stb.

Executive Summary (after James Roguski):

• Australia, Bosnia and Herzegovina, Colombia, European Union and its Member States, Japan, Monaco, Republic of Korea, United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland and United States of America (illegitimately?) proposed and adopted (without a quorum?) a set of amendments to five Articles (55, 59, 61, 62, 63) of the International Health Regulations.

• It must be understood that 194 unelected, unaccountable and largely unknown delegates have somehow obtained the unusual authority to change international law by simply agreeing to do so. Once they have quietly adopted any proposed amendments, no signatures by any President or Prime Minister and no approval by any Parliamentary body, Congress or Senate is needed. An 18 months period of unawareness, ignorance and silence is all that is needed for the amendments to enter into force.

• Under Article 61 of the IHR each and every member nation has the authority to REJECT any or all of the amendments but they must do so before late November 2023.

• Unless rejected before late November, 2023, the amendments to Article 59 will reduce the time period for rejection from 18 to 10 months and the time period for enactment into force will be reduced from 24 to 12 months.

• The amendments to Article 62 clarify the details by which reservations can be made to future amendments.

Amendments to Article 59:

“1bis The period provided in execution of Article 22 of the Constitution of WHO for rejection of, or reservation to, an amendment to these Regulations shall be 10 months from the date of the notification by the Director-General of the adoption of an amendment to these Regulations by the Health Assembly. Any rejection or reservation received by the Director-General after the expiry of that period shall have no effect.” (page 2/5)

”amendments to these Regulations shall enter into force 12 months after the date of notification referred to in paragraph 1bis of this Article,” (page 2/5)

Amendments to Article 62:

“States may make reservations to these Regulations or an amendment thereto in accordance with this Article. Such reservations shall not be incompatible with the object and purpose of these Regulations.” (page 3/5) (text in red was added)

Amendments to Articles 55, 61 and 63:

The amendments to these articles were mostly technical in nature.

Amendments to 5 Articles of the International Health Regulations were adopted on May 27, 2022 by the 75th World Health Assembly and MUST BE REJECTED BEFORE DECEMBER 2023

WHEN AMENDMENTS ARE ADOPTED BY THE WORLD HEALTH ASSEMBLY,

NO SIGNATURES ARE NEEDED.

NEITHER THE US SENATE, NOR US CONGRESS NOR ANY NATION’S PARLIAMENT WILL BE REQUIRED TO GIVE THEIR APPROVAL.

“Silence Procedure” magyarázata:
(RENDKIVÜL FONTOS EZT MEGÉRTENI)

Az IHR egyes pontjainak megváltoztatása a World Health Assembly altali szavazassal történik. Majd ezeknek az uj szövegeknek az egyes államok altali elfogadására “hallgatás = beleegyezest jelent” (Silence Procedure) módszert használják.

Ha egy állam nem emel szót egy bizonyos változtatás ellen, akkor a határidő lejártával a változtatás automatikusan elfogadottnak számít abban az orszagban és érvénybe is lép.

Ezután meghatározott idő áll az állam rendelkezesére, hogy belső törvényeit és végrehajtói szerkezetet úgy alakitsa át, hogy az elfogadott változtatas végrehajtására képes legyen.

Ezek a jelenleg tárgyalt változtatasok éppen ennek a “Silence Procedure”-nek az idotartamát szeretnék lerövidíteni, igy jelentősen megnehezitenék, gyakorlatilag ellehetetlenitenek a jövőben a tagallamoknak a World Health Assembly által már elfogadott szabálymódositások megfelelő elemzését és esetleges elutasitását.

Javasolt kormányzati teendők :

Ellenállás egyetlen módja : Ennek a folyamatnak a nemzeti kormányok tudnak csak ellenállni, mivel a WHO fölött – demokratikus eszközökkel- a lakosság semmilyen döntési joggal nem rendelkezik.

WHO-ból Magyarországnak kilépnie se lehet később sem pl. népszavazás útján!!       

Ezen tajékoztató elsodleges célja figyelemfelhivás arra, hogy a Magyar Kormány megfelelő ellen-lépései nélkul 2023. december 1-en érvénybe lép a WHO International Health Regulations (IHR) öt (5) pontjának 2022. Majus 27-en a WHO Közgyűlése (WHA – World Health Assembly) által elfogadott – az eredetihez képest megváltoztatott szövege, amelyek közül különösen kettő, az 59. és a 62Pont megváltoztatása Magyarorszászámára (és általában a WHO tagallamok nagy reszének számára) rendkivühátrányos lenne.

62. pont (Article 62) megváltoztatásának lényege az, hogy ezentul az IHR további pontjainak megvaltoztatása elleni tiltakozásra az eddiginel sokkal rövidebb idő, 18 hónap helyett csak 10 hónap áll majd rendelkezesre.

Az 59. pont (Article 59.) megváltoztatásának lényege pedig az, hogy az elfogadott ill. az adott orszag által el nem utasitott valtoztatasok alkalmazásának határideje az elfogadástol számitott 24 honap helyett 12 hónapra csökken.

Ezt megakadalyozni ugy lehet, ha a Magyar Kormany ezen változtatások ellen tiltakozást nyújt be 2023. November 30 előtt a WHO megfelelo szerveinek. Ezen tiltakozás benyújtasara a jelenlegi IHR 61. Pontja szerint lehetőség van.., ami kifejezett és határozott nemzeti érdekünk!

A lejjebb közvetlenül illetve linkek által bemutatott változtatások szakmai, nemzetkozi jogi elemzese szükseges magyar jogaszok altal, mivel a különböző megváltoztatandó szabálypontok egymasra mutatnak. Lehet olyan további, rejtett összefüggés is, amely nem szerepel az általunk bemutatott, általában laikusok számára készitett figyelemfelhivó dokumentumokban.

APPENDIX 1.             további 300+ IHR módositásról

Megjegyzendő, hogy ez csak az első lépés a WHO részéről a teljes hatalomátvétel lehetőségének a megteremtéséhez.

A második lépésben jelenleg több mint 300 ponton targyalnak az IHR további megváltoztatsáról, amelyeknek a szövegét 2024 januarjaban szeretnek kiadni és 2024 májusában szeretnék elfogadtatni a World Health Assembly-velA második szakaszban tervezett változtatásokat, illetve a WHO-nak Világkormánnyá való alakitasanak folyamatát ezen tajekoztatoban NEM ismertetjük. Ezekről a további lépésekről és határidőkről az alabbi táblázat tájékoztat:

https://standforhealthfreedom.com/battles-ahead/who-resource-page/

Alább ugyanez a dokumentum kép formatumban is :

Brief history of the 307 Amendments:

On January 18, 2022, the Biden administration proposed a package of amendments to the International Health Regulations that sought to reduce the time to consider AND IMPLEMENT any future amendments from 24 months to 6 months.

Due to enormous worldwide opposition, the original package of amendments to 13 Articles of the International Health Regulations proposed by the Biden administration were NOT even considered by the 75th World Health Assembly.

However, a different package of amendments were illegitimately submitted in violation of Article 55, and amendments to 5 Articles of the International Health Regulations WERE ADOPTED on May 27, 2022.

On May 24, 2022, the Biden administration, along with Australia, Bosnia and Herzegovina, Colombia, the European Union and its Member States, Japan, Monaco, the Republic of Korea and the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland CLEARLY VIOLATED Article 55 of the International Health Regulations by submitting a different package of amendments to 5 Articles of the IHR, DURING THE WORLD HEALTH ASSEMBLY.  LINK

Article 55 of the International Health Regulations clearly states:

The text of any proposed amendment shall be communicated to all States Parties by the Director-General at least four months before the Health Assembly at which it is proposed for consideration.

This act by the Biden administration and the EU was a clear violation of Article 55 of the International Health Regulations. The blatant hypocrisy of submitting a package of amendments to the International Health Regulations during the World Health Assembly and ignoring the four months advance notice requirement in Article 55 was compounded by the ironic fact that the package of amendments actually included an amendment to Article 55.

APPENDIX 2.

Notice from James Roguski, US

This notice is directed to the individual leaders (Presidents, Prime Ministers, Kings, Queens and yes the Pope) of each and every one of the 194 nations that are members of the World Health Organization, as well as Liechtenstein and the Holy See, which are observer nations that have also chosen to be legally bound by the International Health Regulations.

Please be aware that December 1, 2023 is the deadline for each and every one of you to reject the amendments to the International Health Regulations that were adopted by the 75th World Health Assembly on May 27, 2022.

Under Article 61 of the current International Health Regulations, each of you has the authority to send a simple notification to the World Health Organization informing them of your decision to reject the amendments for YOUR nation.

The amendments in question were submitted on May 24, 2022 by the following nations: Australia, Bosnia and Herzegovina, Colombia, the European Union and its Member States, Japan, Monaco, the Republic of Korea, the United Kingdom and the United States of America.

The amendments were adopted just three days later on May 27, 2022, without any opportunity for public discussion, debate or comment.

I wonder if the delegates from your nation have properly informed you of the ramifications of their actions.

I also wonder if you’ve been made aware of the existence of these amendments and the authority that you have to reject them.

I wish to remind you that, under Article 61 of the current International Health Regulations, you have the authority to reject the amendments that were adopted on May 27, 2022, but the deadline for you to take that official action is December 1, 2023.

I pray to God that you will receive this information and that you will possess the wisdom and exhibit the courage required to stand up to the World Health Organization in order to protect the rights and freedoms of the people of your nation.

I urge you to invoke your authority under Article 61 of the International Health Regulations and send an official letter to the World Health Organization informing them of your decision to reject the amendments that were adopted on May 27, 2022, and I urge you to take this action before the deadline on December 1, 2023.

I encourage everyone else in the world, especially those who speak languages other than English, to record this exact same message in your own voice and in your own language and post your video wherever you possibly can.

I also encourage everyone to share this video far and wide.

I believe that we, the people of the world can, and must unite in order to protect our unalienable rights and freedoms.

My name is James Roguski and I can be reached directly at 310-619-3055, and complete details regarding this issue can be found at  StopTheAmendments.com

https://www.who.int/countries/

APPENDIX 3.

Comparison of original and revised articles (Articles 55, 59, 61, 62, 63) of the International Health Regulations

Below is the link to the original text of the International Health Regulations (2005) third edition, which provided the basis for the amendments:

The International Health Regulations (2005) Third Edition https://www.who.int/publications/i/item/9789241580496

As examples, two of the original Articles:

Revised version:

Az IHR-ben tervezett változtatásoknak a WHO altal kibocsátott hivatalos szovege:

https://apps.who.int/gb/wgihr/pdf_files/wgihr1/WGIHR_Compilation-en.pdf

The revised articles (Articles 55, 59, 61, 62, 63) of the International Health Regulations can be found on pages 83-86 of the following document (and copied on the pages following):

https://apps.who.int/gb/ebwha/pdf_files/WHA75-REC1/A75_REC1_Interactive_en.pdf#page=83

APPENDIX 4.

General information about WHO

WHO-ról általában:

A WHO tevékenysége 3 szervezeten keresztül valósul meg.

Az egyik az Egészségügyi Világgyűlés, az úgynevezett World Health Assembly. Ez a WHO legmagasabb döntéshozó testülete, ami az összes 194 tagországból áll és minden év májusában találkoznak Genfben a rendszeres találkozón. Jövőre, 2024 májusában itt akarnak dönteni az új pandémia-szerződésről.

A WHO második szervezete az úgynevezett Végrehajtó Tanács, Executive Boardhttps://apps.who.int/gb/gov/en/composition-of-the-board_en.html

Ez 34 kormány képviselőiből áll, vagyis 20-25 százaléka az összes tagállamnak és a Végrehajtó Tanács fő feladata, hogy a Egészségügyi Világgyűlés döntéseit és politikáját keresztülvigye, a Világgyűlésnek tanácsokat adjon és általánosságban megkönnyítse a munkájukat. Így áll ez a WHO alkotmányában. Mellesleg Magyarország jelenleg nincs képviselve a Végrehajtó Tanácsban.

A harmadik szervezet az úgynevezett „Titkárság”, ami nagyon jelentéktelennek hangzik, de semmi esetre sem az. Mert a Titkárság az úgynevezett főigazgató körüli személyzet, aki a WHO legmagasabb technikai és adminisztrációs tisztviselője. Őt az Egészségügyi Világgyűlés, az összes tagország 194 képviselője választja meg és a megválasztása után hivatalból egyidejűleg lesz az Egészségügyi Világgyűlés titkára, a Végrehajtó Tanács titkára és minden WHO által alapított bizottság, minden bizottsági ülés és minden WHO által összehívott konferencia titkára.

                        —————————————————-

Hogy mit is jelent ez konkrétan? Ez azt jelenti, hogy egyáltalán nincsen semmiféle belső kontroll, a végén mindig az van, amit a főigazgató akar. És a főigazgató 2017 júliusa óta a valamikori etiópiai egészségügyi- és külügyminiszter, Tedros Ghebreyesus. Ő a WHO főigazgatója. Mindannyian ismerjük a képét es nevét.

Sem a főigazgatónak, sem pedig az ő titkársági személyzetének nem kell semmilyen más- WHO-n kívüli hatóság vagy kormány- utasításait követni, ezen kívül a főigazgatónak és a teljes személyzetnek büntetőjogilag mentelmi joga van.

                     ————————————————————

A WHO 6 régióra van felosztva, ennek megfelelő irodákkal: Európában Koppenhágában, a kelet-mediterrán régióban Kairóban, Afrikában a kongói Brazzavillében, Amerikában Washingtonban, Dél-Kelet-Ázsiában Új-Delhiben, a Csendes-óceán térségében pedig Manilán. Ezen kívül a WHO-nak több mint 150 országos irodája van és több mint 8.000 alkalmazottat foglalkoztat. A WHO egyetlen saját kutatóintézetet sem tart fenn, hanem egy több mint 80 ország 800 nemzeti egyeteméből, intézményéből és kutatóintézetéből álló referencia-rendszerre támaszkodik a munkája során. Ezek az úgynevezett WHO-val együttműködő központok.

https://www.who.int/director-general/regional-directors

WHO finanszírozása

Az évtizedek során a WHO finanszírozása drasztikusan és drámaian megváltozott. Korábban a WHO leginkább a tagállamoktól beszedett kötelező hozzájárulások révén finanszírozta a működését, amelyek a lakosság és a bruttó hazai termék arányai szerint voltak meghatározva.

1993-ban, vagyis 30 évvel ezelőtt azonban az USA kieszközölte, hogy a kötelező hozzájárulásokat befagyasszák. A WHO költségvetésében az USA részvállalása ezután természetesen csökkent, jelenleg kb. 15 százalék.

Ez, vagyis a kötelező hozzájárulások befagyasztása a „szegény” WHO-t a nagyvállalatok és alapítványok „karjaiba” hajszolta, melyek globális szinten a saját üzleti érdekeiket követik a WHO-nak adott adományaikkal.

Tehát a WHO költségvetése egyrészt a tagállamok kötelező hozzájárulásaiból áll, másrészt pedig önkéntes hozzájárulásokból, ez utóbbi mostanra a WHO költségvetés 85 százalékát teszi ki. 85 százalékban „szponzorálják”, úgymond financiálisan támogatják a WHO-t különböző állami és privát intézmények, illetve vállalatok.

Nézzük meg pl. a 2022-es évet!

Ebben az évben az önkéntes hozzájárulások összege a WHO finanszírozásához 3,6 milliárd dollár volt. Nézzük csak meg! Ezt több mint 70 ország és intézmény fizette be.

Itt az első 12:

▪️USA, az egykori legnagyobb hozzájáruló 740 millió dollárt fizetett

▪️és ezután jön Németország majdnem 600 millió dollárral.

▪️ezután a Bill & Melinda Gates Alapítvány következik 390 millió dollárral,

▪️aztán 203 millióval a GAVI oltási szövetség. (ami szintén Bill Gateshez köthető)

▪️Az Európai Bizottság 194 millió dollárral,

▪️Nagy-Britannia és Észak-Írország 167 millió dollárral,

▪️aztán a gyermekjótékonysági szervezet, az UNICEF 94 millió dollárral,

▪️Kanada 85 millió dollárral

▪️és Irán is 85 millióval.

▪️A Világbank 72 millióval,

▪️Franciaország 71 millióval

▪️és a nemzetközi Rotary-klub 67 millió dollárral.

Az adományozók között további alapítványok és gyógyszervállalatok is vannak, például a National Philantropic Trust, a GlaxoSmithKline, a Bloomberg Family Foundation, a Novo Nordisk Foundation, Hoffmann-La Roche, Cobel Group és a Rockefeller Alapítvány.

Ezek mind az adományozók közé tartoznak, de azt meg kell állapítani, hogy Németország a tagországok közül az egyik legnagyobb adományozó, mind a kötelező, mind pedig az önkéntes WHO-hozzájárulások tekintetében.

És most kapaszkodjanak meg!

2021-ben Németország dupla költségvetéssel a WHO adományozók között a legelső helyen volt. Még Angela Merkel kormányzása alatt a WHO-nak való kifizetéseket a 2018/2019-es évhez képest több mint a háromszorosára növelték, mégpedig 359 millió dollárról 1,26 milliárd dollárra. Németország ebben az időszakban, a 2020/2021-es pandémia-évben, a legnagyobb adományozó volt mégpedig jóval nagyobb, mint a Gates Alapítvány az akkori 751 millió dollárnyi és az USA a 693 millió dollárnyi adományával.

Mellesleg akkoriban Németország az UNICEF-et, a gyermeksegítő szervezetet is támogatta ugyancsak 657 millió dollárral és ezzel az összeggel itt is a legnagyobb adományozó volt.

Contributions for 2020-2021:

Magyar részvétel a WHO-banjelentősebb események 2023-ban:

2023 aprilis 28 https://medinfo.aeek.hu/index.php/2023/04/28/koppenhagaban-targyalt-az-egeszsegugyi-allamtitkar-a-who-val

2023 jul 5-7 https://kormany.hu/hirek/who-konferencia-budapesten

The Seventh Ministerial Conference on Environment and Health will define the future environment and health priorities and commitments for the WHO European Region, with a focus on addressing the health dimensions of the triple environmental crisis of climate change, biodiversity loss and environmental pollution. 

46 ország 30 egészségügyi és környezetvédelmi minisztere, illetve államtitkára, összesen mintegy 600 résztvevő

Hans Henri P. Kluge, a WHO európai regionális igazgatója:

hármas kihívás előtt áll az emberiség, egyszerre kell harcolnia a klímaváltozás, a növekvő környezetszennyezés és a biodiverzitás visszaszorulása ellen

Dr. Pintér Sándor belügyminiszter:

Magyarország kiemelt stratégiai partnerként tekint a WHO-ra, figyelembe veszi a WHO által kiadott iránymutatásokat,

Lantos Csaba energiaügyi miniszter:

Magyarország a fenntarthatósági célikitűzésekkel együtt továbbra is elkötelezett a rövid és hosszú távú klímacélok megvalósítása mellett, az új nemzeti energia- és klímatervben 2030-ra az üvegházhatású gázok kibocsátása esetében a korábban tervezett 40 százalékos helyett 50 százalékos csökkentést vállalt. Az ország céljai között szerepel, hogy a végső energiafelhasználás – a gazdaság növekedésével – csökkenjen. A megújuló energiaforrások arányát pedig 21 százalékról 29 százalékra növelnénk 2030-ig.

Kőrösi Csaba, az ENSZ Közgyűlésének elnöke:

globális a közös jövőképünk, amit megállapodások formájában is kifejezünk

Brigit Staatsen, az Európai Környezet és Egészség Munkacsoport elnöke:

a konferencia záródokumentuma, a Budapesti Nyilatkozat kidolgozását 2021-ben kezdték meg az európai környezetvédelmi és egészségügyi minisztériumok, illetve a civil szervezetek részvételével.

“STOP WHO-paktum!” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Robert Fico, régi-új szlovák miniszterelnök beszédének egy része, amely érinti a WHO-paktumot.
    Angol felirattal.

    https://twitter.com/VigilantFox/status/1731833565300523401?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1731833565300523401%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=

    „Az 59. pont (Article 59.) megváltoztatásának lényege pedig az, hogy az elfogadott ill. az adott orszag által el nem utasitott valtoztatasok alkalmazásának határideje az elfogadástol számitott 24 honap helyett 12 hónapra csökken.

    Ezt megakadalyozni ugy lehet, ha a Magyar Kormany ezen változtatások ellen tiltakozást nyújt be 2023. November 30 előtt a WHO megfelelo szerveinek. Ezen tiltakozás benyújtasara a jelenlegi IHR 61. Pontja szerint lehetőség van.., ami kifejezett és határozott nemzeti érdekünk!”

    Az új szlovák kormány hivatalosan is lépett a WHO felé, íme a Szlovák Egészségügyi Minisztérium hivatalos honlapjáról egy közlemény, 2023. december 1.-i dátummal (maga a WHO felé írt levél 2023. november 30.-án kelt).

    A közlemény címe magyarra lefordítva:
    „Szlovákia elutasítja a Nemzetközi Egészségügyi Szabályzatra vonatkozó véleményezési időszak lerövidítését”

    https://www.health.gov.sk/Clanok?nesuhlas-who-stanovisko-mzp-dodatok

    Válasz
    • Köszönöm Zsolt az észrevételt!

      A téma biztos hogy már nem söpörhető (vissza) a szőnyeg alá, se nemzetközi szinten, se kis hazánkban!

      A civil ébredezésnek és megszólalásoknak lett hatása – ha nehezen is!
      Ez egy olyan közüggyé vált, amit égetően fontos tisztába rakni, mert bármikor „kitörhet” megint egy Bill Gates-féle plandémiás szimuláció, aminek ismerjük már a következményeit! Ha pedig a nagy zavaros an még kevesebb beleszólásunk lesz, mint a 2020-as eseményeknél, akkor nekünk annyi!

      De talán jelent valamit, ha már egy államtitkárunkhoz is eljutottak az infók (nekem is volt benne részem), és mintha vette volna az adás!
      De majd meglátjuk! https://www.tiktok.com/@magyarjelen/video/7307724790457027873?_r=1&_t=8hqHKDkMkoy

      Ha technikai gond van a kommentteléskor, akkor kérek egy képernyőfotót, mert nálam nem jelzett semmit!?!

      Válasz

Szólj hozzá!